
میگه:مامان می دونی زندگی خیلی سخته؟ می پرسم :چطور مگه؟میگه ما هیچ وخ راضی نیستیم،وقتی تابستونه دلمون آدم برفی می خواد،وقتی زمستونه دلمون شنا می خواد! بعدش میگه :حالا نرو پیش خاله اینا این حرفای منو بزن منو ضایع کن!!! چها روز پیش اولین اردوی زندگیشو با بچه های مهد رفت،گمونم من و باباش خیلی بیشتر از خودش هیجان زده بودیم...
ادامه مطلب