می پرسم :چطور مگه؟میگه ما هیچ وخ راضی نیستیم،وقتی تابستونه دلمون آدم برفی می خواد،وقتی زمستونه دلمون شنا می خواد!
بعدش میگه :حالا نرو پیش خاله اینا این حرفای منو بزن منو ضایع کن!!!
چها روز پیش اولین اردوی زندگیشو با بچه های مهد رفت،گمونم من و باباش خیلی بیشتر از خودش هیجان زده بودیم
کانگوروی مادر و کوچولوی کیسه اش...ما را در سایت کانگوروی مادر و کوچولوی کیسه اش دنبال میکنید
برچسب: از زندگی خسته شدم,از زندگی خسته ام,از زندگی لذت ببرید,از زندگی خسته شدم چیکار کنم,از زندگی سیرم,از زندگی خسته شدم خدا,از زندگی بزرگان بیاموزیم,از زندگی,از زندگی لذت ببر,از زندگیم خسته شدم, نویسنده: بازدید: 29